Hoppa till innehåll

Melodifestivalen


ralle97
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Kollade för en timma sen och jag förstår inte hur man kan skicka något så dumt som The King -The Playtones till final.

Hur tänker man då? Jag trodde att några schlagersnubbar skulle komma till final, men icke, vi röstar fram ett gubbrock band eller vad det nu var för musikstil, hur tänker man då?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kollade för en timma sen och jag förstår inte hur man kan skicka något så dumt som The King -The Playtones till final.

Hur tänker man då? Jag trodde att några schlagersnubbar skulle komma till final, men icke, vi röstar fram ett gubbrock band eller vad det nu var för musikstil, hur tänker man då?

Äntligen säger jag då. Slår ju all annan skräp musik som ställer upp med hästlängder.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag glor, mest för det är Sveriges nationalsport och i och med det ska ju svenska miffon rösta vidare patetiska jävla fjortisartister (Eric Saade - I will be popular? what thee fuuuuck är det för skitlyrics..?) samt Sara Varga som "ååh gud jag känne rigen mig SÅÅÅ i den låten, kvinnoförtryck FY!!!! /röstar upp hela min (under all kritik så låga) kvinnliga arbetarlön på den skitlåten när societetsfjortisen Varga inte ens kan sjunga.

 

Loreen är den endamed en internationell jävla låt som kan slå globalt! Men då röstar ju idiotsverige vidare en svensk jävla vaggvisa till final istället. Aww fuck it, får nöja mig med att spamma Loreen's låt i min ipod nu för att trösta mig en aning! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag glor, mest för det är Sveriges nationalsport och i och med det ska ju svenska miffon rösta vidare patetiska jävla fjortisartister (Eric Saade - I will be popular? what thee fuuuuck är det för skitlyrics..?) samt Sara Varga som "ååh gud jag känne rigen mig SÅÅÅ i den låten, kvinnoförtryck FY!!!! /röstar upp hela min (under all kritik så låga) kvinnliga arbetarlön på den skitlåten när societetsfjortisen Varga inte ens kan sjunga.

 

Loreen är den endamed en internationell jävla låt som kan slå globalt! Men då röstar ju idiotsverige vidare en svensk jävla vaggvisa till final istället. Aww fuck it, får nöja mig med att spamma Loreen's låt i min ipod nu för att trösta mig en aning! :)

Kollar inte på melodifestivalen men har sett att det har varit en "hype" om Loreen. Förstår dock inte hur folk fortfarande kollar på skiten. De enda artisterna som deltar är skitartister som nått botten och de enda som röstar är 10-åringar och medelålderskvinnor.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...