Proccito Skrivet 15 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 Slutade kolla för tre år sedan. Dock tyckte jag att det var värt att kolla pga Björn Gustavsson som höll i paus-underhållningen. Annars har jag inget att säga, då jag inte vet hur det är längre :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 19 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2011 Kollade för en timma sen och jag förstår inte hur man kan skicka något så dumt som The King -The Playtones till final. Hur tänker man då? Jag trodde att några schlagersnubbar skulle komma till final, men icke, vi röstar fram ett gubbrock band eller vad det nu var för musikstil, hur tänker man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 19 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2011 Kollade för en timma sen och jag förstår inte hur man kan skicka något så dumt som The King -The Playtones till final.Hur tänker man då? Jag trodde att några schlagersnubbar skulle komma till final, men icke, vi röstar fram ett gubbrock band eller vad det nu var för musikstil, hur tänker man då?Äntligen säger jag då. Slår ju all annan skräp musik som ställer upp med hästlängder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 Melodifestivalen är fan under all kritik. Eftersom ingen lyssnade på när jag klagade förr så kollar jag inte på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 25 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2011 Inte ens sett ett avsnitt, blir sämre och sämre för varenda år. Elr jo, jag såg en bit från sketchen i början av ett avsnitt för nån vecka sen, dom körde typ städvagn eller vad det var igenom korridoren utanför melodifestivalen. Sämre humor får man ju leta efter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 6 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2011 Jag glor, mest för det är Sveriges nationalsport och i och med det ska ju svenska miffon rösta vidare patetiska jävla fjortisartister (Eric Saade - I will be popular? what thee fuuuuck är det för skitlyrics..?) samt Sara Varga som "ååh gud jag känne rigen mig SÅÅÅ i den låten, kvinnoförtryck FY!!!! /röstar upp hela min (under all kritik så låga) kvinnliga arbetarlön på den skitlåten när societetsfjortisen Varga inte ens kan sjunga. Loreen är den endamed en internationell jävla låt som kan slå globalt! Men då röstar ju idiotsverige vidare en svensk jävla vaggvisa till final istället. Aww fuck it, får nöja mig med att spamma Loreen's låt i min ipod nu för att trösta mig en aning! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 6 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2011 Jag glor, mest för det är Sveriges nationalsport och i och med det ska ju svenska miffon rösta vidare patetiska jävla fjortisartister (Eric Saade - I will be popular? what thee fuuuuck är det för skitlyrics..?) samt Sara Varga som "ååh gud jag känne rigen mig SÅÅÅ i den låten, kvinnoförtryck FY!!!! /röstar upp hela min (under all kritik så låga) kvinnliga arbetarlön på den skitlåten när societetsfjortisen Varga inte ens kan sjunga. Loreen är den endamed en internationell jävla låt som kan slå globalt! Men då röstar ju idiotsverige vidare en svensk jävla vaggvisa till final istället. Aww fuck it, får nöja mig med att spamma Loreen's låt i min ipod nu för att trösta mig en aning! :)Kollar inte på melodifestivalen men har sett att det har varit en "hype" om Loreen. Förstår dock inte hur folk fortfarande kollar på skiten. De enda artisterna som deltar är skitartister som nått botten och de enda som röstar är 10-åringar och medelålderskvinnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shr00m Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 Melodifestivalen är skit, ja. Men onödig tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.