SNUFFINATOR Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 (redigerat) Ta-daa! Funkar även med tidigare firmware. obs. tar inte ansvar för dem som det inte funkar för och för dem som ipodden fuckar upp. Tack hej <3 Redigerat 13 Februari 2011 av Snuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 Gjorde det igår, funkar perfekt. Återställ iPoden/iPhonen först bara, gick inte ens för mig innan jag gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Gjorde detta för knappa tio minuter sen, funkade perfekt. Om man hade kunnat ge rep så hade du fått det ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Raderar detta all data från iPoden? Funkar den på en iPod Touch 2G? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Raderar detta all data från iPoden?Funkar den på en iPod Touch 2G?Skulle återställt den helt innan om jag vore du, finns en hel del folk som fått problem av att inte göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 15 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 Skulle återställt den helt innan om jag vore du, finns en hel del folk som fått problem av att inte göra det.Jag var iallafall tvungen att återställa min iPhone 4, gick inte annars att jailbreaka den ens förens jag gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 30 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2011 bump så att de som behöver hjälp ser detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 En fråga: Vilken hemsida laddar man ner ifrån? Jag hörde inte... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 Greenpois0n.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 Hur återställer man sin iPhone? Har 3gs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 i iTunes tror jag det är bäst att göra det, annars kan man hålla in powerknappen och homeknappen i några sekunder också om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 i iTunes tror jag det är bäst att göra det, annars kan man hålla in powerknappen och homeknappen i några sekunder också om jag inte minns fel.Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.