Epixa Skrivet 17 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2013 (redigerat) Asså det där ordet finns ju inte...Ser ut som ett B med ipoden. Sen uppfattade jag tråden som svenska ord. Inte ord som innehåller tyska bokstäver? Redigerat 17 Maj 2013 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2013 Ser ut som ett B med ipoden. Sen uppfattade jag tråden som svenska ord. Inte ord som innehåller tyska bokstäver?Lilla L ser ut som stora I men det är ändå inte samma bokstav. Det står ingenting om språk, bara att nästa ord ska börja på respektive bokstav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 17 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2013 Vulgär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 17 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2013 Riksdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 17 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2013 gamar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 17 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2013 Ragnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2013 Roß Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 17 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2013 det finns inget ord som börjar på ß Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2013 det finns inget ord som börjar på ßHan använder tyska tror jag, och det "B"-(ish)-et uttalas, om jag inte kommer ihåg, "sh". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2013 det finns inget ord som börjar på ß[/size]Jag vet. Proccito: ß är exakt samma som två stycken S. Så ett ord som börjar på "Ss" är godkänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2013 Jag vet. Proccito: ß är exakt samma som två stycken S. Så ett ord som börjar på "Ss" är godkänt.SS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2013 Men det är ju inget ord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.