MrFr3drik Skrivet 19 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2011 Kan någon rekommendera en bra spelmus för under 500? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 19 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2011 Logitech MX518 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 19 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2011 Inet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2011 InetNej nej nej! Inte Acemöss, bara musacceleration och delays. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 19 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2011 Varför inte? Btw. Har en Logitech mus tror jag, skit skön :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 19 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2011 Logitech MX518Riktigt bra och prisvärd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2011 Varför inte? Btw. Har en Logitech mus tror jag, skit skön :oSkrev ju varför, musacceleration som inte går att stänga av och stor delay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 19 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2011 Kan någon rekommendera en bra spelmus för under 500? MX518 är prisvärd, bra och går inte på över 300.Varför inte? Btw. Har en Logitech mus tror jag, skit skön :oFör att Ace är ett hycklarföretag och tillverkar produkter med kapacitet som inte matchar kvalité.Det ser bra ut i produktbeskrivningarna, men egentligen är det bara rent s*it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 19 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2011 Ledsen men jag delar inte alls eran åsikt angående ACE. Köpte en ACE Edge 3200 för inte så länge sen. Funkar otroligt bra och är nog den bästa mus jag har köpt, passar min hand och mina behov perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 19 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2011 Jag rekommenderar starkt Logitech MX518. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2011 Ledsen men jag delar inte alls eran åsikt angående ACE. Köpte en ACE Edge 3200 för inte så länge sen. Funkar otroligt bra och är nog den bästa mus jag har köpt, passar min hand och mina behov perfekt.Sjukt ovärd sitt pris enligt mig, har väldigt mycket musacceleration vilket gör det omöjligt att spela cs med den. Vet inte hur man stänger av det heller. Mousefix funkar icke eller några launchoptions.fungerar inte mot min bef. musmatta som är av en lite spräcklig grå/blå sort. hackar och reagerar dåligt, går bra mot den medföljande svarta mattan dock. Kabeln är alldeles för styv (typ gammal strykjärnskabel) och känns inte heller den speciellt braDelay är också något vanligt hos acemöss, konstigt nog fanns det ingen recension som nämnde det här på inet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 19 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2011 Hm, jag har iallafall inte upplevt några som helst problem med min ACE mus, inte ens lift knappen som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.