Hoppa till innehåll

Spelmus...


MrFr3drik

Rekommendera inlägg

Kan någon rekommendera en bra spelmus för under 500?

 

MX518 är prisvärd, bra och går inte på över 300.

Varför inte?

Btw. Har en Logitech mus tror jag, skit skön :o

För att Ace är ett hycklarföretag och tillverkar produkter med kapacitet som inte matchar kvalité.

Det ser bra ut i produktbeskrivningarna, men egentligen är det bara rent s*it.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ledsen men jag delar inte alls eran åsikt angående ACE. Köpte en ACE Edge 3200 för inte så länge sen. Funkar otroligt bra och är nog den bästa mus jag har köpt, passar min hand och mina behov perfekt.

Sjukt ovärd sitt pris enligt mig, har väldigt mycket musacceleration vilket gör det omöjligt att spela cs med den. Vet inte hur man stänger av det heller. Mousefix funkar icke eller några launchoptions.
fungerar inte mot min bef. musmatta som är av en lite spräcklig grå/blå sort. hackar och reagerar dåligt, går bra mot den medföljande svarta mattan dock. Kabeln är alldeles för styv (typ gammal strykjärnskabel) och känns inte heller den speciellt bra
Delay är också något vanligt hos acemöss, konstigt nog fanns det ingen recension som nämnde det här på inet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...