Hoppa till innehåll

Steve Jobs Har 6 Veckor Kvar Att Leva.


Ibanez

Rekommendera inlägg

Apple's VD Steve Jobs har enligt National Enquirer sex veckor kvar att leva och är otroligt sjuk i sin cancer.

 

Nu uppger tidningen att cancern är på väg att knäcka även Steve Jobs.

 

Företagsledaren insjuknade 2004. För två år sedan tvingades han till en levertransplantation efter att cancern spridit sig till andra delar av kroppen. Han rapporteras ha rasat i vikt från 80 kg till 59 kg.

 

– Han rör sig som en svag, orkeslös gammal man. Smärtan i varje steg syns i hans ansikte, säger ett ögonvittne.

 

– Han har förlorat en stor del muskelmassa, vilket tyder på en dålig prognos. Jag bedömer att han bara har sex veckor kvar att leva, säger läkaren Samuel Jacobs till NE efter att ha sett bilder på Jobs.

 

 

Läs hela artikeln Här.

Redigerat av Ibanez
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Sorgligt att han fick cancer och det är sorgligt att det ännu är obotligt. Annars bryr jag mig inte ett ruttet lingon om Apple och ska jag vara helt ärligt, så avskyr jag Apples överprisade skräp. Skulle inte bry mig om Apple gick i graven, och iTunes och allt med sig. Finns så mycket bättre av allt annat.

 

Så tycker jag, iallafall. */me inväntar rage*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sorgligt att han fick cancer och det är sorgligt att det ännu är obotligt. Annars bryr jag mig inte ett ruttet lingon om Apple och ska jag vara helt ärligt, så avskyr jag Apples överprisade skräp. Skulle inte bry mig om Apple gick i graven, och iTunes och allt med sig. Finns så mycket bättre av allt annat.

 

Så tycker jag, iallafall. */me inväntar rage*

Rage? Snarare cyberfive!

 

Dock använder jag själv en iPhone vilket kanske gör mig till hycklare där?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...