Hoppa till innehåll

Ditt Mest Galnaste/roligaste Minnet I Cod


GangstaLean
 Dela

Rekommendera inlägg

Kom precis på en annan grej.

 

Körde mike myers med några kompisar en gång på MW2.

 

Så körde vi på Highrise och jag var Mike.

Några skulle fega och sitta på taket och ha en sköld som blockade min väg.

 

Första gången så hoppade jag upp och knivade honom.

Andra gången (ronden efter) så hoppade jag upp och la mig ner direkt och knivade

Tredje gången (ronden efter) så hoppade upp och ner som ovan, men han blockade kniven.

Då fick jag för mig att hoppa ut där ifrån och kniva honom i luften från sidan och han dog XD

 

Skulle varit perfekt att spela in :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Kom precis på en till grej.

 

Var på terminal och var på taket där den stora oljetanken är.

Såg en kille klättra upp för trappan.

Då hoppade jag ut från taket, gjorde en 540 (ett och ett halvt varv?) kastade kniv, gjorde ytterligare en 540 innan jag landade :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

När min lillebrors kompis var hos oss och de snipade med intervention, kompisen tacklade min lillebror så han föll ner på golvet (det förstår ni säkert om jag berättar att de är 9 åringar). Sen frågade han hur gick det, medan han i misstag rörde på musen och klickade, så blev det en noscope headshotpå en random snubbe som sprang förbi:P

 

Försök slå den:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var på Terminal och vi hade presis börjat, jag tappade kontrollen och den råkade landa på LT tror jag men iallafall så råkade jag kasta iväg en kniv och så fick jag en kill trodde det va något lagg eller nåt.

Redigerat av Thegamero
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

detta hände ganska nyligen på MW2 :P körde med nuke på och hade 7 11 25 killstreaks :P när jag fick min chopper gunner så fick jag en kill innan jag blev nedskjuten, men det hindrade mig inte! utan jag fick 13 killstreak med mitt vapen och en TAR-21 Silenced som jag plockade upp :P bästa nuken jag fått ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Min yngsta syster på cirka 7 år ville spela, hon brukar inte få men i detta fall så gav jag henne tillåtelse. Hon sprang runt som vilken CoD-noob som helst och sköt hejvilt, Hon gick runt med sin aug och fick till min förvånelse en 3 killstreak. hon fortsatte och fixade game winning med ett klockrent HS.

 

Minst sagt slagen var jag...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

3 triples på en vecka! En med Model Akimbo, en med Spas12, och en med Barrett. Vad säger man, GOML? :D

3 på 1 vecka ;o? Jag har lxm fått 1 på 2 år :s.

 

Men mitt galnaste är nog när jag hade Harrier, Chopper Gunner, Nuke.

 

Fick min harrier som jag fick 4 kills med o fick min Chopper. Använde den men den och harriern blev ned skjuten så jag var tvungen att få 14 kills med intervention, och DET var inte lätt, men jag fick den tillslut iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...