Hoppa till innehåll

Sorglit Me Overkliga Spel -.-"


klotet
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Men snorunge, förstår du inte att spel inte skulle sälja ett dyft om alla var simulatorer. Tänk dig COD där 9mm pistolen har exakt samma verkan som en .50 cal sniper. Obalanserat är bara förnamnet.

Svara inte då jag verkligen mår illa av att försöka tyda så otroligt dålig stavning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man måste inte leka 12 år för att trolla.. det är bara mer obvious om man skriver som en dyslektisk 10-12 åring ooch ändå tänker på att ha med en förklaring till varför Halo skulle vara verkligt etc.

Bad troll is bad, gå och lägg dig.

Mina Pokémon äger din master chief och alla utomjordingar. Mario är verkligt det utspelar sig bara på en planet i en galax långt långt bort etcetcetc.. gta är inte verkligt btw.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Gäst Sanningen

Är inte poängen med tv-spel att de INTE ska vara realistiska?

 

Alltså, alla spelar vad de vill, OK? Om man som vuxen avstår från att spela Pokémon bara för att det innehåller gulliga figurer är man väldigt osäker och svag. Men det är ju värst för personerna som avstår, inte för oss som spelar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är inte poängen med tv-spel att de INTE ska vara realistiska?

 

Alltså, alla spelar vad de vill, OK? Om man som vuxen avstår från att spela Pokémon bara för att det innehåller gulliga figurer är man väldigt osäker och svag. Men det är ju värst för personerna som avstår, inte för oss som spelar!

+1 :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vadå sorgligt med overkliga spel -.-?

 

Visst spel realistiska spel som GTA, The Sims och kanske några till med massa olika saker och göra är roliga och du har en poäng man blir inte våldsam för det jag har spelat Half Life, Medal of Honor, Call of Duty med många flera sedan jag var liten och jag har inte blivit våldsam för det.

 

Du har fått detta helt backvänt det är sorligt med alla VERKLIGA spel som Call of Duty och t.ex Crysis 2. Många spel (framförallt på X360) lägger ner så mycket pengar på grafik och realism att dom inte har mycket pengar kvar och lägga ner på det som är viktigt: och göra spelet roligt och kreativt. Och förresten är det inte FANTASI som Spel handlar om? Om och göra helgalna saker som bara inte går i verkligheten?! Det var inte realism och bra grafik som gjorde att Nintendo triumferade over Sega i 80 talet till början av 2000 talet det var att dom la ner pengar på det viktiga: Göra spelen kreativa, roliga med bra music och få oss och forsätta spela dom.

 

Det är du som behöver och växa upp och mogna jag spelar fortfarande Pokemon och Mario 19 år gammal inte för att jag gillar djurplågeri utan för att spelen är mer kreativa och roligare.

 

Hela ditt inlägg är patetiskt : nu kanske du sejer att halo e overkligt men då svarar jag nej. de utspelar sej i framtiden o om man hade den tekniken i jorden nu för tiden skulle de va exakt som halo.

 

monga vuxna e rädda för skjutspel då de tror att barnen blir mördare av dom. ja känner ingen som mördar för den spelar halo. tycker desutom föräldrar borde upmuntra sina barn o spela spel som xbox istellet för nitnendo annars kanske de blir retade i skolan nämligen o då e de större chans att de blir våldsamma.

 

derför undrar jag vrf spela overkliga o barnsliga spel som typ mario???? vill man hopppa på stackars djur i verklighetn o gå runt i rör??? de e jätte dumt

- :huh: Asså det är Data och TV-spel alla vet att det inte är verklighet och det ska inte vara verklighet och att barn blir retade i skolan bara för att de spelar Nintendo Wii, DS och 3DS är bullshit precis som hela ditt inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...