Str4ndB3rg Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Spelar på en RP server på LS-RP och jag ska starta en egen organisation. Fast jag behöver ett namn. Vad vi gör är ger folk olagligt jobb, vi är alltså kriminella. Jag heter Kurt Johansson där om någon får nytta av det. Det är ingen precis mafia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Kurts skumraskfirma för slödder och patrask. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 20 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Väldigt fint men det måste ju vara på engelska :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Kurt's rackets for men of low moral fiber. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Pissed off white trash rednecks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 RP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 RP betyder role playing/rollspel. Oftast textbaserat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Då är jag intresserad att höra vad LS är? Lättare att komma på ett namn om man vet vad det handlar om :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 20 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 LS-RP - Los Santos Role Play. Los Santos är en stad i San Andreas. Detta är en rollspel server där du köper bilar och bygger upp din character. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
housemaster Skrivet 21 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2011 SS Los Santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.