da Lina Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 mmmmmm jag fattar fortfarande inte hur man med hjälpt utav dins fire skall kunna tända de där facklorna! Hur använder man Dins Fire?? Har nog inte koll på det tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Asså har du dins fire så är det bara att stå i mitten av rummet och göra det bara gör det så får du se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 (redigerat) enkelt, du ställer dig på plattan i mitten, går in i menyn, kollar efter den som ser ut osm en kristall med nå rött innuti, sen väljer du vilken kanpp den ska vara på, sen använder du den, då blir de massa eld runt dig som tänder alla faklorna på en och samma gång. dins fire används också inuti shadow temple, när du hamnar emellan 2 spikväggar som kommer emot dig, då ska du använda den, då bräns väggarna sönder och du dör inte :) Redigerat 16 Maj 2004 av Thunder Dragon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 16 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Är dins fire samma som magin (det gröna under hjärtana) Men jag fattar inte hur jag skall göra för å använda den??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 ja det är den.. men asså det är ett c föremäl som du kan sätta på <> eller v sen använder du precis som du gör med pilbåge och allt annat du använder där.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 16 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 men ngn sånn har inte jag:( Kan man gå tillbaka å bli litten igen?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 (redigerat) Ja, när man har klarat forest temple(vilket du har gjort). Redigerat 16 Maj 2004 av Master_Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 gå till slottets grind och efter grinden ska du till vänster...Bomba stenen och kryp in så får du den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg