Sykeltjuv Skrivet 21 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2011 Ja nu kommer det vi alla har väntat på jag kom precis på "det gick åt lingonstugan" det finns säkert bättre och därför måste vi hitta dessa svordomar och ta in dem i det svenska språket och göra revolution. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 21 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2011 nedrans hönshjärna. Sablarns också. Sjuttsingens. Fy bubblan Järnspikars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2011 "Dra åt fanders!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 "Dra åt fanders!"ohhh..... Nu blev jag rädd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 Fy katten Dumma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 Dra dit pepparn växer. (WTF?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 För sjutton gubbar! Vad är det för fel på 17 gubbar om jag får fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Attans! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TilleBille Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Då går jag och säger till fröken. :D den är tönti! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Älg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 På vilket sätt är töntiga svordomar roliga? Järnspikar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Som en av mina vänner alltid ropar ut på lektionerna; "Perunoita å susu" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.