OpeningTitles Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 HorKukFittRövhåla... Vad jag har hört när mina kompisar brukar få damp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Sladdriga gasselkuksförhud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Allt som har med könsorgan att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 (redigerat) Jon (Är ej säker på stavningen)Jon? Jag kallas för Jon irl. :lol: Redigerat 3 December 2011 av Lifelover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simsocheat Skrivet 11 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2012 Jag brukar kalla folk för råttor, råtthora, råttbarn, rå råtta, råttapa, äru en råtta(?), råttatouile, råttkött (fattar ni? ;) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2012 fattar ni? ;)Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simsocheat Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 jo jo jo jo... rått kött... kött som är rått!! rå.. rått... RÅTTKÖTT!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
insanity Skrivet 24 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2012 fy-bubblan är ganska töntig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MasterSillsRS Skrivet 23 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 Fynedrans rabarberpaj!!! gammalt gubb- och kärring snack :P :lol: och LoL kört de spelet? :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2012 en kille säger "fucking" i varenda mening "Vi har lektion i fucking 1 timma" När jag frågar varför han säger det hela tiden säger han: "Vadå, är du kristen?" Det låter fult, och passar inte ens in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 31 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2012 en kille säger "fucking" i varenda mening "Vi har lektion i fucking 1 timma"När jag frågar varför han säger det hela tiden säger han: "Vadå, är du kristen?" Det låter fult, och passar inte ens in.Vadå? Det är fucking coolt när man gör det.. Töntigaste svordomen är nog järnspik :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.