Laserturk Skrivet 5 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2011 asså shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 5 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2011 hellskotta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 5 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2011 Lägg ägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 6 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2011 Dumma dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 Fittröv och hellskotta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 Troll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 17 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2011 Det gick åt *PIP*-svängen. Får alltid en min när någon säger det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 17 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2011 De här ni listar är ju de skällsord som är bra. :) Sammansättningar av alla de slag fungerar bra, som getfönster, kantarellbäver, lingongarderob, pappersbuske m.m. Annars brukar jag slänga ur mig "pundhuvud" och "pulver". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 17 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2011 Pundhuvud samt pulver tycker jag låter riktigt töntigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 17 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2011 De här ni listar är ju de skällsord som är bra. :)Sammansättningar av alla de slag fungerar bra, som getfönster, kantarellbäver, lingongarderob, pappersbuske m.m.Annars brukar jag slänga ur mig "pundhuvud" och "pulver".Jag brukar oftast säga de vanliga som, ja ni vet, men det är inte så ofta man använder svordommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 13 April 2011 Rapport Dela Skrivet 13 April 2011 ´´päronhalvår i kinuskisås´´ som min förra lärare brukade såga XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 14 April 2011 Rapport Dela Skrivet 14 April 2011 asså shitDen är väl ingen svordom men jag hatar också när någon säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.