Laserturk Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Min construction level är 55 och jag vill träna den så långt jag kan. Jag ska göra Oak Larders till 74 och jag har ca 10M att spendera. Var ska jag ha mitt hus för att snabbt komma till banken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Yanille. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 23 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Yanille.Ok. Skulle det vara bra xp om jag sket i butlern och istället köpte Teleport to House tablets och Duelling rings och teleporterade mellan huset och Castle Wars? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Ok. Skulle det vara bra xp om jag sket i butlern och istället köpte Teleport to House tablets och Duelling rings och teleporterade mellan huset och Castle Wars?Snabbar med butler. :mellow: Men det som du nämnde är "okej" xp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 24 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 Snabbar med butler. :mellow:Ah, men butlers är ju dyra i längden. Jävlarna kräver ju betalt var åttonde vända. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 Ah, men butlers är ju dyra i längden. Jävlarna kräver ju betalt var åttonde vända.En butler kostar 5k var åttonde trip.House tablet kostar 970gp, och redan där så har priset gått över (9970gp)Sen är det också en dueling ring per 8 trips +1469gp, vilket är 11439gp. Då har vi räknat ut att en butler är både snabbare och billigare. ^.^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 En butler kostar 5k var åttonde trip.House tablet kostar 970gp, och redan där så har priset gått över (9970gp)Sen är det också en dueling ring per 8 trips +1469gp, vilket är 11439gp. Då har vi räknat ut att en butler är både snabbare och billigare. ^.^Du räknade inte ut om det var snabbare eller inte, men billigare är det ju. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 24 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 Okej, skitsamma då, kör med en demon butler. Räknade ut att den totala kostnaden för alla trips blev runt 600k och det är ju inte farligt med tanke på att jag hade 7M övers efter alla Oak Planks. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 Men är inte vanlig butler bättre än då? XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 24 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 Men är inte vanlig butler bättre än då? XDVet inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 Om inte jag har fel så är demon butler onödigt dyr jämfört med vanlig butler samt hur mycket de kostar per lönegrej. xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 En vanlig butler tar onödigt lång tid på sig har jag för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg