Hoppa till innehåll

Lg Optimus 2x Eller Ip4?


Tilvas

Rekommendera inlägg

Jag vill slå dom personerna som säger "ah med en iPhone 4 är du låst, inget funkar blabla". Har ni ens testat mobilen längre än fem minuter vid demo station på eran lokala Telia butik? Min erfarenhet med iPhone är allt annat än dåligt. När man kommer till antalet appar så fullständigt krossar iPhone Android. Klagar ni på att man måste använda iTunes? Då är ni rentav icke tekniskt lagda, man kan för guds skull göra en fabriksåterställning rentav via det. Sen så tror ju de flesta att iPhone 2G & 3G är samma sak som iPhone 4 när det kommer till problem och buggar osv.

 

Dock har jag inte en aning om vad denna LG är för telefon eller vad den ens kostar så jag ska inte yttra mig om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag menar att Apple censurerar vissa appar på sin Appstore som tex porr-appar, även om den som lägger ut appen på något sätt nämner Android så censurerar dom appen. Visst vet jag inte till 100%, men det är vad jag har läst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag menar att Apple censurerar vissa appar på sin Appstore som tex porr-appar, även om den som lägger ut appen på något sätt nämner Android så censurerar dom appen. Visst vet jag inte till 100%, men det är vad jag har läst.

Ska man ha porr appar så är man en sorglig jävel faktiskt. Sen om det nu krisar på den punkten är det bara att jailbreaka iPhonen, done.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, det är ett dåligt exempel. Fortfarande sorgligt att snacka exempel om porr i mobilen... jag menar.. hur många är det som går runt med porr-appar i mobilen?!

 

Det är bara sjukt imo.

 

Edit: Ofc ska man välja Optimus 2x (2x = 2 Core ftw)

 

Edit2: http://www.mobil.se/tester/lg-optimus-2x-f...t-1.388805.html

Redigerat av QuinnoX
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv tycker jag att det är dumt att censurera porr-appar, men ni kanske står för censur och diktatur.

:_ .. Snälla sluta trolla.

 

Så att dom blockerar porr appar som ganska tydligt är +18 för dom vet att det finns ~12 åringar som använder deras telefoner så är det diktatur?

 

Du skämde precis ut dig KATASTROFALT grabben.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du hade läst mina tidigare inlägg lite mer noggrant, så skulle du förstå att porr-appar inte är det enda dom censurerar. Visst får Apple göra vad dom vill med sina tjänster, men tycker det går över gränsen när dom censurerar appar som på något sätt får deras konkurrenter att se bättre ut och ibland så censurerar dom utan anledning. Och, jag trollar inte...? Vet du ens innebörden av att trolla?

 

Och ja, censur = diktatur, i mina ögon i alla fall.

Redigerat av shr00m
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...