ralle97 Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Hej! Jag har en bärbar dator som jag skulle vilja sälja... Köpte den i Mars 2010, Det är en samsung r530 15,6 tums skärm.. http://www.elgiganten.se/product/datorer-t...ar-dator-sliver Vad tror ni jag kan få för den? Den är lite sliten fram vid tangentbordet annars bra skick.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Skulle själv inte betala mer än 2k för den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 27 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Skulle själv inte betala mer än 2k för den. Okej, Mer svar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Dito. (2k högst) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Inte då mer än 2k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 Hej! Jag har en bärbar dator som jag skulle vilja sälja... Köpte den i Mars 2010, Det är en samsung r530 15,6 tums skärm.. http://www.elgiganten.se/product/datorer-t...ar-dator-sliver Vad tror ni jag kan få för den? Den är lite sliten fram vid tangentbordet annars bra skick..Beror ju på hur gott skick den är i men nog tror jag att du kan få den för 3000:- om den är i bra skick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 Cirka 2 000 - 3 500(MAX) kr. Verkade ganska så bra, och den är bara precis ett år gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 2 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2011 (redigerat) Eftersom en dator sjunker mångfalt i värde direkt när du har lämnat affären med den så skulle jag personligen inte ge mer än 1.500 kr för den. Btw, jag köper den av dig för 1.500 kr. Redigerat 2 Mars 2011 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.