Arcane Skrivet 1 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 Testa en annan webbläsare.vad?(är inte så bra på datorer) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 Webbläsare = t.ex Internet Explorer du använder. Använd Mozilla Firefox, googla firefox och ladda ner det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 3 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2011 (redigerat) ja har ett liknande problem på min mac 10.5.6 -.- när ja ska köra classic elr beta i browsern så kommer det inte upp ett skit! ja langar en screenshot: Redigerat 3 Mars 2011 av DjLudde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shr00m Skrivet 3 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2011 Har förmodligen något med ditt Java att göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 5 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2011 Avinstallera Java och installera det igen, borde göra susen. Om inte, prova ladda ner Java JDK (?). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 6 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2011 har till och me satt minecraft som en säker zon men funkar ändå inte. min dator vägrar gå igenom active-x kontrollen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 6 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2011 Som jag sa, använd Firefox istället... då vad jag vet den inte använder ActiveX utan själva java fråga om att lita på den, då man trycker "ja/kör". Testa med en annan webbläsare(FireFox) istället. En annan sak kan vara om din dator har Föräldrar kontroll på eller något, efter som att jag inte använder Windows 7, så gissar jag bara, men, vad är det för något där nere i aktivitetsfältet? (där saker du är inne på (Fönster) visas)(Längst ner) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 6 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2011 mm det är nog föräldrakontroll på sen brorsan laddade ner nåt med virus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg