Northwest Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 Jag ska ut på praktik i 6 veckor från och med torsdag och undrar om ni skulle kunna hjälpa mig att kopiera över filmer från den stationära datorn till den bärbara? Mvh Motard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 Jag ska ut på praktik i 6 veckor från och med torsdag och undrar om ni skulle kunna hjälpa mig att kopiera över filmer från den stationära datorn till den bärbara? Mvh Motard.Pröva med ett USB-Minne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 Med DC++. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 USB-minne, som sagt kanske. Är nog det lättaste. Annars så testa med en extern hårddisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 Dela ut på nätverket och plocka de därifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 1 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 (redigerat) USB-minne, som sagt kanske. Är nog det lättaste. Annars så testa med en extern hårddisk. USB minnet måste sitta i för att det ska fungera annars står det bara att original filen saknas. Dela ut på nätverket och plocka de därifrån?Hur gör man det? Redigerat 1 Mars 2011 av Motard4life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 Högerklicka på mappen där filen ligger och välj delning och säkerhet eller vad det nu står. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 USB minnet måste sitta i för att det ska fungera annars står det bara att original filen saknas.:_ .... Kopiera film filen till datorn ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 USB minnet måste sitta i för att det ska fungera annars står det bara att original filen saknas.Hur gör man det?Du kan dela ut på nätverket med hjälp av DC++. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 1 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 :_ .... Kopiera film filen till datorn ;)När man tar ut USB minnet och klickar på filen står det att originalfilen saknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 Säkert att du inte drog en genväg istället för att kopiera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 2 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2011 Jo det gjorde jag nog :_ när jag tog "skicka till" fungerade det. Tack ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.