NooBTuBe Skrivet 6 Mars 2011 Rapport Skrivet 6 Mars 2011 Checka denna edit. Självklart gjord av mig, lämna era kommentarer om editen i youtube klippet helst.
NooBTuBe Skrivet 9 Mars 2011 Författare Rapport Skrivet 9 Mars 2011 Japp, det är PC. Men kommentera hellre på youtube klippet, försöker vara så aktiv jag kan på båda sajterna med jag kommer se det på klippet mycket snabbare än här. :)
CeZ Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Skrivet 11 Mars 2011 Lär dig color correction, det där ser ut som skit.
Muffey Skrivet 12 Mars 2011 Rapport Skrivet 12 Mars 2011 Japp, det är PC. Men kommentera hellre på youtube klippet, försöker vara så aktiv jag kan på båda sajterna med jag kommer se det på klippet mycket snabbare än här. :)Kommenterade där med...
Rhino Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Skrivet 13 Mars 2011 Checka denna edit. Självklart gjord av mig, lämna era kommentarer om editen i youtube klippet helst.subscribed ^^
NooBTuBe Skrivet 24 Mars 2011 Författare Rapport Skrivet 24 Mars 2011 Lär dig color correction, det där ser ut som skit.Haha, ja visa hur det ska vara då? Skicka dina settings och dina clips så får vi väl se vad communityn gillar.
Rekommendera inlägg