KuroKaktus Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 Ditt xbox är fult som stryk. (Bara jag som tycker detta är hur lätt som helst?) Nästa person ska skriva om hur man löser Rubik's kub. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 plocka isär deb icg sätta vbitarna på rätt plats. Nästa person ska skriva en roman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 vattenmrlonrt ä5 inte gods tycler jag... Nästa person ska skriva om Call Of Duty: Modern Warfare II Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 (redigerat) CoD Mw2 är vörldens sämsta spel"! Jag spelar inte det för att det är så jävla kassr. Skriv om Mig! Redigerat 10 Mars 2011 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shr00m Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 Du är en idiot som hatar spel, när du säkert inte har provat på dom tillräckligt länge Nästa person ska skriva om köttfärs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 vi har en jävla massa köttfärs!!! nästa peson ska skriva om det finska språket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 (Det är för lätt att skriva med två händer samtidigt som man blundar, därför kör jag endast med vänsterhanden, nu kommer det bli hus i helkete.) Finsja sorpjet ör sbprt att flrstp (Finska språket är svårt att förstå) Nästa person skriver om usb-sladdar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 Usbsladdar är bra att ha när man vill koppla in något till datorn. nästa person ska skriva om hur snygga tjejer som finns där ute! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 Denna killen som skrev formulerade inte frågan så jättebra. Nästa person skall skriva om korvens historia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 Korv har alltid varit gott. Nästa person ska skriva om jonglering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Det är sbårt att jonglera. Nästa person ska skriva om Imba ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 jag äger det nyyvaramde imba" Skrev med bara en hand och blundade, då det blir för lätt annars.. Gick rätt bra! Nästa person ska skriva vad h*n tycker om årets vinnare av melodifestivalen, eric saade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.