Stakc Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 Jag vet inget om intergraler, kollade lite på wikipedia iaf :P Nästa ska skriva om luffare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 Jagg tr'ffade din mamma igåt. (Jag träffade din mamma igår) Nej, jag skojar :P Luffate hillat ayy kuffa. (Luffare gillar att luffa.) Nästa person ska skriva om något komplext. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 21 April 2012 Rapport Dela Skrivet 21 April 2012 Jag vet inte vad komplext betyder :c Nästa person ska skriva om choklad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 21 April 2012 Rapport Dela Skrivet 21 April 2012 (redigerat) choklad ör gott nästa person ska skriva om firefox Redigerat 21 April 2012 av Warchief Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 21 April 2012 Rapport Dela Skrivet 21 April 2012 (redigerat) jag använder firefox nästa person ska skriva om glass Redigerat 21 April 2012 av Kristus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 21 April 2012 Rapport Dela Skrivet 21 April 2012 Glass ör gott. Nästa person ska skriva om falukorv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 21 April 2012 Rapport Dela Skrivet 21 April 2012 falukorv kan vara gott men jag gillar fan inte ugnsstekt falukorv... Nästa person ska skriva en novell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 21 April 2012 Rapport Dela Skrivet 21 April 2012 en novell. Nästa person ska skriva: En del extremt onödigt tillsagda extremister brukar särskiljas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 21 April 2012 Rapport Dela Skrivet 21 April 2012 En del extremt obnödigt tillsagda extremenister brukar särskiljas Nästa person ska skriva om 360xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 April 2012 Rapport Dela Skrivet 21 April 2012 360Xbox är en användare på fuska.se Nästa person ska skriva om kaktusar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 21 April 2012 Rapport Dela Skrivet 21 April 2012 Jajtysar ör fröna växter med piggar på. Nästa person ska skriva om Göteborg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 21 April 2012 Rapport Dela Skrivet 21 April 2012 Göteborg är en stad Nästa person ska skriva om Windows XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.