Nomatic Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 Jag klämde jordens fetaste kyckling igår Nästa person ska skriva om hur bra jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 8 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 (redigerat) Du är överseriöls Nästa skriver om Alexander Graham Bell. Redigerat 8 Mars 2011 av Laserturk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 Jag har ingen aning om vem fan Alexander Graham Bell är. Så nån annan får säga nåt om honom också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 alexander garaham brll upphann frn fltdys yrlrfonrn, mrt bry jsg inyr. Jag har problem med att skriva med stängda ögon. Nästa person ska skriva vad h*n tycker om Imba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 Imba är bra, men gräslök var bäst! Nästa person ska skriva om Boxning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 (redigerat) Jagboxar inte Nästa ska skriva om dinosaurier Redigerat 8 Mars 2011 av QuinnoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 Dinosaurier var saker som levde förr, bvad ammat ska jag skriva? Nästa person ska skriva om blåbärspaj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 Blåbärspaj är gott med vaniljsåd failade på sista bokstaven :( nästa person ska skriva om Nalle Puh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 nalle pih är drågad nalle Nästa person ska skiva om anime! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 Jag tycker att anime är extremt lamt och tråkigt. Aldrig kommer jag kolla på skiten någonsin. Däremot vet jag en del som kollar på det, och det får dem lov att göra imo B) Nästa person ska skriva om dendrofiler. (Wikipedia om du ej kan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 E3HE49T8O34 Å4 O+5QQ O 65ÄR. Lol, epic fail. Nästa person ska skriva om tapet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 (redigerat) Tapeter brukar finnas i hus för att göra husen snyggare! Nästa person får säga vilken medlem som ska äga imba, och varför :D. Edit - svarade fel person Redigerat 8 Mars 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.