Pomegranate Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 Tjena! Såg på blocket en 360 för en rimlig pris som jag kanske tänkt köpa men då har jag några frågor: Ni som har 360 och en dator,är det stor skillnad mellan att spela vissa spel t.ex ghost recon på konsol och dator? Då menar jag om det blir lättare på konsol? Är det värt att betala för xbox live? Finns det co-op på många spel på xbox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 1: Beror helt och hållet på om du är mer van med konsol eller PC. Men tex racing spel, sport spel, fighting spel och liknande är lättare på konsol. 2: Ja 3: Splitscreen finns det inte många av. Online vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 7 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 Har haft en 360 för ett tag sen,sålde den för den blev trasig men jag e ganska van vid båda. Hur mycket kostar 1år live? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 Då borde det väl vara lika enkelt? Ett år live kostar 449kr om du köper från rätt hemsida. Köp aldrig direkt över Xbox Live, då kostar det 699kr eller vafan det kostar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 7 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 Menar du olaglig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 499kr från Webhallen http://www.webhallen.com/spel/xbox_360/470...rt_i_12_manader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 7 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 Då borde det väl vara lika enkelt? Ett år live kostar 449kr om du köper från rätt hemsida. Köp aldrig direkt över Xbox Live, då kostar det 699kr eller vafan det kostar.köper man direkt via xboxet är det ju alltid billigare... 500msp vet jag kostar 56kr, medans 800 i butik kostar 120-130kr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 Jag är väldigt säker på att det är dyrare över Xboxet, som att köpa i en affär som Gamestop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 Jag är väldigt säker på att det är dyrare över Xboxet, som att köpa i en affär som Gamestop.tvärt om, det är billigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 tvärt om, det är billigare.På Xbox.com.Guld - 12 Månader 599kr Microsoft Points är också dyra som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 När jag fick min xbox så vande jag mig snabbt vid alla möjliga spel, när MW2 släpptes så började jag klart köra det. Kan säga att det finns en skillnad mellan MW2 på dator och xbox, men det är varken lite eller stor skillnad. Eftersom att jag spelade MW första gången, var det på Xboxen, men det gick fort att lära sig spela det på dator också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.