Hoppa till innehåll

Ny 360

Pomegranate

Rekommendera inlägg

Tjena!

Såg på blocket en 360 för en rimlig pris som jag kanske tänkt köpa men då har jag några frågor:

Ni som har 360 och en dator,är det stor skillnad mellan att spela vissa spel t.ex ghost recon på konsol och dator? Då menar jag om det blir lättare på konsol?

Är det värt att betala för xbox live?

Finns det co-op på många spel på xbox?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då borde det väl vara lika enkelt?

Ett år live kostar 449kr om du köper från rätt hemsida. Köp aldrig direkt över Xbox Live, då kostar det 699kr eller vafan det kostar.

köper man direkt via xboxet är det ju alltid billigare... 500msp vet jag kostar 56kr, medans 800 i butik kostar 120-130kr...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag fick min xbox så vande jag mig snabbt vid alla möjliga spel, när MW2 släpptes så började jag klart köra det.

Kan säga att det finns en skillnad mellan MW2 på dator och xbox, men det är varken lite eller stor skillnad.

Eftersom att jag spelade MW första gången, var det på Xboxen, men det gick fort att lära sig spela det på dator också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...