lolkfezt Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 Ja, varför hatar folk justin bieber? Jag har märkt väldigt många (oftast i mindre åldrar) som ständigt går runt och pratar om hur mycket dem hatar Justin Bieber, att han är homosexuell osv. Vad jag undrar är varför? Har han någonsin gjort något emot dem? Eller är det bara för att det är en "cool grej" att hata honom? Diskutera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 Han är en p12a som har kass röst, som inte förtjänar att vara känd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 10 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 Han är en p12a som har kass röst, som inte förtjänar att vara känd.Varför förtjänar han inte det då? Har du några argument till detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 Han är känd för att alla män på internet hatar honom. Alla män på internet hatar honom för att han är känd. Ingen av hans fjortisfans hade ens känt till honom om inte internettets koncentrerade hat hade gett honom miljoner youtube hits varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 Antagligen beror det mest på vanlig hederlig avundsjuka. Jantelagen sprider sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 För att han förtjänar inte att bli känd med sin autotunade röst, han har helt enkelt ingen talang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 Antagligen beror det mest på vanlig hederlig avundsjuka.Så sant. Finns nog inte mycket mer att säga om det. Jag gillar inte hans musik, men den är ju inte autotunad som andra av dagens sångare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 Fjortisar är galna i honom. Önskade att alla tyckte så mycket om mig :< Justin ska bort, alla män hatar honom. (98½%) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 10 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 FreakyStyley: Auto-tune? Det har han absolut inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 Vem fan är avundsjuk på en snubbe som är hatad över hela internet? Handlar snarare om att det är "coolt" att snacka skit om han, och ingen vill/vågar försvarar honom ofc. Gillar absolut inte hans röst, men känns lite drygt att gå med i 10 st "hata Bieber" grupper på fb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 För att det är häftigt att hata något som är populärt, välkommen till 2000-talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 Jag gillar inte hur han ser ut. Jag gillar inte hans låtar. (baby baby baby baby baby baby etc) Gillar inte den musikstil han har. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.