Hayna Skrivet 12 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2011 Hur lägger man till såndär på sitt Youtube account? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2011 Man måste vara YouTube partner tror jag, bli populär och intressant så brukar YouTube hitta dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 12 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2011 Tänkte filma när jag spelade Wow men vet inte hur. Har hört talas om game cam men vet inte hur man använder den eller om det är bra..Eller finns det något annat som är bättre. Lånade tråden hoppas det går bra:P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 12 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2011 Tänkte filma när jag spelade Wow men vet inte hur. Har hört talas om game cam men vet inte hur man använder den eller om det är bra..Eller finns det något annat som är bättre.Lånade tråden hoppas det går bra:P.Fraps, installera det på en annan disk än din OS/Speldisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 12 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2011 Fraps, installera det på en annan disk än din OS/Speldisk.Får man fråga varför? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 12 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2011 Får man fråga varför? :)Hårddisken måste skriva väldigt fort, blir väldigt mycket belastat om du använder båda programmen i samma disk som snurrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2011 Man måste vara YouTube partner tror jag, bli populär och intressant så brukar YouTube hitta dig.Tyvärr, vad jag vet, så kan man inte bli det genom Sverige, har läst det någonstans. Men man kan kanske gå runt det på något sätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 12 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2011 Tyvärr, vad jag vet, så kan man inte bli det genom Sverige, har läst det någonstans. Men man kan kanske gå runt det på något sätt..hört talas om Tejb? han är partner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Tyvärr, vad jag vet, så kan man inte bli det genom Sverige, har läst det någonstans. Men man kan kanske gå runt det på något sätt..Såklart det går ;) Dock drar du inte in så mycket av intäkterna som en amerikan gör, men tanke på skattenivåerna här i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Såklart det går ;) Dock drar du inte in så mycket av intäkterna som en amerikan gör, men tanke på skattenivåerna här i Sverige.Det är isåfall väldigt svårt.http://www.youtube.com/watch?v=Uqz0UdlwPJk Tejbz är en av få i norden, säger dem. Tror att det är mycket lättare med partnership med YT i USA än Sverige.Men det går kanske :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Fraps, installera det på en annan disk än din OS/Speldisk.Kan jag ha en extern hårdisk + speldisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.