Dave37 Skrivet 19 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2011 (redigerat) Första filmen heter "Pokémon: The First Movie", eller på svenska "Pokémon - Filmen". "Mewtwo slår tillbaka" är filmen i "Pokemon - Filmen", inte att förväxla med Mewtows återkomst (vilket jag gjorde) som är en långfilm utanför den "riktiga långfilmsserien" och gjordes efter pokémon tre (tror jag, spelar inte så stor roll), den med Entei och spinner vidare på det som hände i Pokemon - Filmen. Om den (Mewtows återkomst) ska ses som något som ligger emellan 3an och 4an eller om den ska ses som pokémon 1,5 är upp till var och en då de inte följer en så strikt kronologi (även om det finns en med avseende på vilken generation de är inne i). Jag har både pokémon - filmen och Mewtwo slår tillbaka på VHS (ohyea) så jag vet skillnaden. (EDIT: tydligen inte, tack Joslol) Nu kanske inte filmtitlarna är EXAKT som de ska vara men så här är de: 1. Pokemon - Filmen (Mew & mewtwo) (1,5. Mewtwos återkomst ("hjältarna" hittar Mewtwo på ett otillgängligt berg)) 2. Pokemon 2000 - Ensam är stark (Zapdos, Articuno, Moltres förstör världen men lugia återställer allt) 3. Pokemon 3 - [undertitel] (Entei och Uknowns fuckar upp en bit av världen) 4. Pokemon 4 - [undertitel] (Ash stöter på Celebi i Ilex forest sen finns det typ 6 pokemonfilmer till som jag inte orkar ha koll på för de är över generation 2. Nej jag har inte använt wikipedia. Kan vi återgå till ämnet nu? Om någon tycker detta är jävligt viktigt så kolla upp på wikipedia. Redigerat 19 Oktober 2011 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BrittMarie Skrivet 31 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2011 Hitta Nemo. Började grina i slutet när nemo och hans pappa träffades igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
insanity Skrivet 31 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2011 Gröna Milen får mig att fälla en tår.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 November 2011 Rapport Dela Skrivet 1 November 2011 sen finns det typ 6 pokemonfilmer till som jag inte orkar ha koll på för de är över generation 2.Så jävla rätt ! Scrubs, när How to Save a Life spelas i ett avsnitt.. Samt när George dör i S08E02. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 Ingen som jag kommer på nu, men när jag var liten grät jag av Den Modiga Lilla Brödrosten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 Hachiko: A Dog's Story Baserad på en sann händelse.* Grät rejält i slutet när husse inte kom tillbaka .... Trailer: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 22 November 2011 Rapport Dela Skrivet 22 November 2011 (redigerat) <------- as grym film grät en skvätt <------ As Bra film blev tagen och grät rätt mycket <------ bästa filmen jag sett :D grät rätt mycket :( Redigerat 22 November 2011 av Lillskiten2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 27 November 2011 Rapport Dela Skrivet 27 November 2011 The Deer Hunter och Gökboet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 1 December 2011 Rapport Dela Skrivet 1 December 2011 Seven Pounds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 2 December 2011 Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 Första gången jag såg Simbas farsa dö i Lejonkungen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 2 December 2011 Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 Hur många lingon finns det i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Grinar alltid vid Biggest Looser och Extreme Home Makeover. o: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.