ralle97 Skrivet 21 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2011 Freedom Writers kollade jag igår på, Visst fällde man en liten tår... ( Kolla hellst inte med text, Det blir 10 ggr bättre utan ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2011 (redigerat) Juste PS I Love You fick mig att gråta. Inte för att den är sorglig utan för att den var så jäkla dålig. Jag var trött, gäspade och fick då lite tårar i ögonen. Lyckligtvis blve det reklam just då och jag gick iväg och tog extra lång tid på mig att borsta tänderna. Sen gick jag och la mig hehe. Snacka om fail asså. EDIT: Råkade ha med en spoiler... tog bort den. Förlåt, jag ber verkligen om ursäkt. Redigerat 23 Mars 2011 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 21 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2011 Titanic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 21 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2011 Juste PS I Love You fick mig att gråta. Inte för att den är sorglig för att hennes man dör utan för att den var så jäkla dålig.Jag var trött, gäspade och fick då lite tårar i ögonen. Lyckligtvis blve det reklam just då och jag gick iväg och tog extra lång tid på mig att borsta tänderna. Sen gick jag och la mig hehe.Snacka om fail asså.Bra att du sätter ut spoiler alert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 Bra att du sätter ut spoiler alert.asså fan jag ville se den filmen och så sätter hon nte ut spoiler ännu en film förstörd Tack så mycket layton :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 Kan inte komma ihåg att jag någonsin gråtit till en film. Hitta Nemo möjligen. Den är så jefvla fin<3 asså fan jag ville se den filmen och så sätter hon nte ut spoiler ännu en film förstörd Tack så mycket layton :angry:Ja, hela veckan är förstörd! :( P.g.a att en 13 årig liten flicka råkade säga slutet på en skitkass kärlekssmörja :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 Om man räknar bort serier, så är det Prison Break som man brytit ihop mest av. T.ex när Brad Bellick offrade sig själv för operationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 23 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2011 Ja, hela veckan är förstörd! :( P.g.a att en 13 årig liten flicka råkade säga slutet på en skitkass kärlekssmörja :(Haha, win. Jag skrattade. Och höll med.men asså sorry! Jag tänkte mig inte för. Dels för att "det där sorgliga" inte händer i slutet utan i början på filmen.Om det hade varit slutet på filmen hade det aldrig hänt.Plus att detta är en spoilig tråd ju, om man säger Titanic till exempel fattar man väl att den är sorglig på slutet, att det slutar skit som får personer att gråta= oftast döden= på en kärlekshistoria= en av de som älskar varandra dör.onT: Jag har ändrat det nu, tycker också att FreakyStyley ska ändra så att inga fler börjar drabbas av att jag råkade avsluta INLEDNINGEN (inte avlsutet) på den sämsta film som finns att kolla på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 (redigerat) Bumpar, tycker tråden borde kunna fortsätta. Jag tyckte Click var förvånansvärt sorglig. :( Redigerat 10 Oktober 2011 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 10 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 Ser inte så mycket film men TV-serier: How I Met Your Mother: Avsnitt X, Säsong X, när Marshalls Pappa dör. 8 Simple Rules Säsong 3, Avsnitt 4 och 5. Bölade i typ 3 dagar, eftersom jag fick veta att skådespelaren verkligen dog på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 Click var sorglig, men jag tyckte den var lite tråkig. Den senaste filmen som jag grät av var Björn Bröder idag, men det var för att jag nästan dog av skratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 10 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 Fick tårar i ögonen av sista Harry Potter filmen. De rann inte men litte vått bakom 3d-galsögonen ja. Fast jag grät inte lika högt som en tjej lite längre bak gjorde... Sen grät jag väldigt mycket av Livet är underbart. La vita e bella, eller vad den heter på italienska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.