admin Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 (redigerat) Fick ett PM av en medlem nu igen =) Och tänkte varför inte. På måndag, den 14:e mars kl 20.00 så testar vi den nygamla servern och ser hur många inloggade användare vi kan få ihop! Så var inne på forumet kl 20.00! Tidigare rekord sedan mätningen startade (förra julen) är 51 användare och detta var 3 januari 2010 kl 20.10. edit: Tiden är ändrad då vår mejlserver krashade och enbart ca 500 nyhetsbrev hann gå iväg. Redigerat 13 Mars 2011 av admin edit: NY TID Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Jag tror knappast att ett rekord kommer slås, inte så länge alla roliga google-botar och andra sorts botar, kommer samtidigt. Men jag kommer vara där kl 21:00, varför inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Vad är förra rekordet? Klart man är här!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Har uppdaterat första inlägget nu. Google-bottar och liknande räknas ej med då de ej loggar in... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 (redigerat) Jaha, så det gäller tidigare rekord för att vara inloggade medlemmar, då går det nog för sig. 51 användare borde kunna klås bara meddelandet går ut till alla :) Redigerat 13 Mars 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Får se om man loggar in. Rekordet slås ändå. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Verkar tyvärr inte bli något nytt rekord, 28 inloggade nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Rekordförsöket är flyttat till imorgon då nyhetsbrevet ej gick iväg, se första inlägget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Okej, då hinner fler veta om detta också. Många har nog missat detta eftersom det bara var några timmar emellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Ill try to be here :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Jag är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2011 Jag är med.Om man ändå sitter vid datorn så borde man vara med, det är ju bara att logga in, man behöver ju inte skriva något eller så. Ska locka dit några från MSN som inte är med annars, skulle jag tro :D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.