Layton Skrivet 14 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2011 Det här gick ju inte så bra... 26 medlemmar :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 14 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2011 Yay, värsta rekordet. Fack yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2011 Det var sämre idag än vad det var igår, det var riktigt tråkigt. Måste kanske locka hit medlemmar på något annat vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 14 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2011 Gratis kaffe och kakor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 14 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2011 (redigerat) Gratis läsk och oreo.Sure. Lite synd att det inte slogs, var lite ont om tid tror jag. Redigerat 14 Mars 2011 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2011 Tror nog inte ett rekordförsök är tillräckligt intressant, sen så är det väl inte mer än 50 som ofta är inne på forumet, så det skulle inte varit lätt att få hit alla samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 14 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2011 (redigerat) Yay, värsta rekordet. Fack yeah!Jävla pessimist!!!1 <_< Vem bryr sig om antal inloggade medlemmar ändå? Detta är ett skönt litet forum på sitt sätt. Juste, jag glömde såklart av att vara här vid 20:00.. Redigerat 14 Mars 2011 av Progressive Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 (redigerat) Som en vanlig dag typ... 26 medlemmar var ju inte så mycket. Jag tycker vi borde ha reklam på tv'n :student: Redigerat 15 Mars 2011 av Connection Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Som en vanlig dag typ... 26 medlemmar var ju inte så mycket. Jag tycker vi borde ha reklam på tv'n :student:Tv-reklam är ju inte direkt gratis. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Annonsera regionalt på kanal 5. :D Billigt och bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Reklam på TV är svindyrt, inget jag tror admin har råd med. Det kommer välla in besökare, kanske. Men då behöver man pengarna också :/. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 18 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2011 Annonsera regionalt på kanal 5. :D Billigt och bra!Detta förslag togs fram för en herrans massa år sen, röstades ner omgående. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.