Hoppa till innehåll

Spotify


Poesi
 Dela

Rekommendera inlägg

Vad är skillnaden på att registera sig och att ha ett konto...? Jag minns ärligt inte hur jag gjorde, men jag har aldrig haft mitt spotifykonto ihopkopplat med mitt facebookkonto. Det var flera år sedan jag skaffade spotify.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 151
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Vad är skillnaden på att registera sig och att ha ett konto...? Jag minns ärligt inte hur jag gjorde, men jag har aldrig haft mitt spotifykonto ihopkopplat med mitt facebookkonto. Det var flera år sedan jag skaffade spotify.

Men man registrerar ju ett konto.

 

Alltså om man blev medlem (fick ett konto) innan facebook-kravet kom så behövde man inte ha facebook. Men sen när facebookkravet kom, då kunde man inte bli medlem (få ett konto) utan facebook. Man kunde fortfarande använda sitt gamla konto men inte skapa nytt utan facebook.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Nu finns ju sportigt gratis för mobiltelefoner och tablets. Tabletversionen är som free/open medan den för smartphones är som en radioapp som spelar dina låtar från olika radiostationer PM jag fattat rätt.

 

Använder ni Spotify fortfarande?

Yes, fortfarande premium. Mest för att musiken är så lättillgänglig och för att det är lätt att dela musik med vänner. Det är dock lite läskigt när man räknar på hur mycket man betalat till Spotify. Över 3600kr för mig...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu finns ju sportigt gratis för mobiltelefoner och tablets. Tabletversionen är som free/open medan den för smartphones är som en radioapp som spelar dina låtar från olika radiostationer PM jag fattat rätt.

 

 

Yes, fortfarande premium. Mest för att musiken är så lättillgänglig och för att det är lätt att dela musik med vänner. Det är dock lite läskigt när man räknar på hur mycket man betalat till Spotify. Över 3600kr för mig...

Gå in på rewind för att kolla hur många låtar du spelat i år, och räkna ut snittet du betalat för varje spelad låt. Då kommer du nog bli lite gladare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...