Hoppa till innehåll

Spotify


Poesi

Rekommendera inlägg

Så länge det inte blir helt facebookat (eller bara allmänt nedkladdat) kommer jag inte klaga.

 

Än så länge har jag i alla fall inte stött på några störiga förändringar.

Kunde inte ens lyssna på musik om jag inte kopplade mitt spotify konto till facebook -.-
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 151
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Är ju nästan helt facebookat nu. Man måste ha facebook för att kunna göra en ny användare.. Då är det nog "facebookat". :P

Jo, men jag planerar ju inte att skaffa ett nytt konto så (:

 

Än så länge kan jag använda spotify utan något facebookkrafs.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om jag behöver använda Facebook för att logga in kommer jag inte att fortsätta använda Spotify.

 

Förresten, varför verkar spotify ha bytt utseende för alla? Mitt är som vanligt, har startat om det utan att det uppdaterats som det brukar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om jag behöver använda Facebook för att logga in kommer jag inte att fortsätta använda Spotify.

 

Förresten, varför verkar spotify ha bytt utseende för alla? Mitt är som vanligt, har startat om det utan att det uppdaterats som det brukar.

För mig har bara inloggningsrutan ändrats.. Får se om det blir mer ändrat senare.

 

Hoppas inte det. Jag gillar det utseende Spotify har. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://www.fz.se/bloggar/bildjaveln/201110...men-danmark-til

 

 

 

Förresten, dåligt att man inte kan typ köpa en månads premium/unlimited om man vill registera sig på facebook..

 

 

Så här blir det för mig när jag loggar in, går varken att trycka ner eller klicka på sidan, på en playlist t.ex.

Idiotiskt, hur "gick det"? :P

Redigerat av 3FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
×
  • Skapa ny...