5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2012 Det hade med appar att göra. Just nu finns det 17 appar. Bland annat kan man läsa låttexterna, en last.fm-app och många mer. Vilka appar tycker ni bäst om? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 30 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 Spotify radio gillar jag. Nu finns äntligen AC/DC på spotify Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 Nu finns äntligen AC/DC på spotifyVerkar bara vara ett album? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 31 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2012 Verkar bara vara ett album? :)3 olika, men bara två är bra. Back in black och ballbreaker är bra, medans blow up your video är deras sämsta album. (enligt mig) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 31 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2012 AD/HD finns väl inte alls med på sptofiy? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 31 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2012 http://open.spotify.com/artist/711MCceyCBcFnzjGY4Q7Un Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 Wow, en låt som dom har medverkat i. Jag tror det är dina lokala filer som visas med AC/DC på spotfiy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 Wow, en låt som dom har medverkat i. Jag tror det är dina lokala filer som visas med AC/DC på spotfiy.Tror jag med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 2 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 Nu finns mycket mer Bob Dylan på Spotify! :D http://open.spotify.com/user/aanonympersso...WTFDbTmyDiwZZRx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 Spotify har släppts till iPad nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2012 Spotify har nu släppts i Australien och Nya Zeeland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 25 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2012 Tycker dom borde släppa Spotify till Linux, vet att det finns "spotify preview for linux" men det kan bara premium användare använda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg