Kevve Skrivet 17 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2011 Högra luren på mitt siberia v2 slutade just att fungera. Det är mitt andra V2 som har gått sönder på precis samma sätt så det är något jävla fel på lurarna antar jag eftersom jag inte ens använder samma dator eller operativsystem. Det har hänt båda gångerna när jag försökt starta en film som har dåligt ljud från början typ. Går det att fixa eller är det bara slänga iväg skiten och spendera 700kr på ett nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 18 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2011 Varför lämnar du inte tillbaka dem och förklara felet? Ska alltid gå att lösa problemet på så vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 18 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2011 Högra luren på mitt siberia v2 slutade just att fungera. Det är mitt andra V2 som har gått sönder på precis samma sätt så det är något jävla fel på lurarna antar jag eftersom jag inte ens använder samma dator eller operativsystem. Det har hänt båda gångerna när jag försökt starta en film som har dåligt ljud från början typ. Går det att fixa eller är det bara slänga iväg skiten och spendera 700kr på ett nytt?Hände mig också, men fick ett nytt på garantin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 18 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2011 Har hänt mig också. Med två av mina Siberia headset. Men båda gick sönder pga att sladden hade blivit snurrad så att sladden förstörts på insidan. Jag kunde få ett nytt med garantin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 18 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2011 Hänt samma för mig med med 2st Siberia v2, då sladden blivit snurrad på insidan precis som ThaNoob sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 18 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2011 Min högra lur är lite glappig också, men de räcker med att slå till den ifall den krånglar.. Blir väl ett nytt snart. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 18 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2011 Därför jag inte använder Siberia, går sönder så fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 18 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2011 Därför jag inte använder Siberia, går sönder så fort.MAn får ju nya på garantin, iaf inom 2 år. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 18 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2011 MAn får ju nya på garantin, iaf inom 2 år. :PFår man på allt som har garanti, men hur kul är det om det ska gå sönder på en gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 18 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2011 Går inte sönder på en gång, mina har hållt sedan V2 kom ut ungefär (men så har min högra lur också börjat glappa lite då och då den senaste månaden), har flera kompisar som också haft sina länge utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lonnblads Skrivet 20 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2011 omg ni måste haft otur. Jag har haft mina i 2 år nu och det är inget fel på dom :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.