Hoppa till innehåll

Siberia Fel Igen?


Kevve
 Dela

Rekommendera inlägg

Högra luren på mitt siberia v2 slutade just att fungera. Det är mitt andra V2 som har gått sönder på precis samma sätt så det är något jävla fel på lurarna antar jag eftersom jag inte ens använder samma dator eller operativsystem.

 

Det har hänt båda gångerna när jag försökt starta en film som har dåligt ljud från början typ. Går det att fixa eller är det bara slänga iväg skiten och spendera 700kr på ett nytt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Högra luren på mitt siberia v2 slutade just att fungera. Det är mitt andra V2 som har gått sönder på precis samma sätt så det är något jävla fel på lurarna antar jag eftersom jag inte ens använder samma dator eller operativsystem.

 

Det har hänt båda gångerna när jag försökt starta en film som har dåligt ljud från början typ. Går det att fixa eller är det bara slänga iväg skiten och spendera 700kr på ett nytt?

Hände mig också, men fick ett nytt på garantin.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Går inte sönder på en gång, mina har hållt sedan V2 kom ut ungefär (men så har min högra lur också börjat glappa lite då och då den senaste månaden), har flera kompisar som också haft sina länge utan problem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...