HaSsE93 Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 Jo jag söker efter ett rally/bil spel "skojj" spel som man kör bilar o sådant i sandlådor och på stranden o sånt.. jag undrar vad spelet kan heta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 Lite mer information skulle hjälpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 23 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2011 (redigerat) Väldigt svårt faktiskt, jag vet iallafall att man kör buggy bilar på platser såsom sandlådor och inuti hus och på stranden. Det är som små leksaksbilar. Någon som vet vad dem där bilarna heter som åker i plastbanor, inte sådana man kör med en knapp utan sådana som körs iväg utav en "katapult" kan vara dom.. vet inte riktigt Redigerat 23 Mars 2011 av HaSsE93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 23 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2011 Re-volt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 23 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2011 Ska man göra stunts också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 23 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2011 Ska man göra stunts också?Kanske det :P var jätte länge sedan. Jadu det kan vara Revolt ska titta på spelet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 23 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2011 Kanske det :P var jätte länge sedan. Jadu det kan vara Revolt ska titta på spelet :)På Re-volt kan man släppa typ olja å sånt på backen.. Om det var det du menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 23 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2011 På Re-volt kan man släppa typ olja å sånt på backen.. Om det var det du menade.Tackar min herre, satt och tänkte på det spelet.Måste genast skaffa det! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lonnblads Skrivet 23 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2011 (redigerat) Aha medans alla snackar om gamla spel måste jag hoppa in och kolla läget :D När vi hade våran första dator hemma ( Windows 98) så hade vi ett spel som är väldigt likt detta. Men efter att vi efter något år bytte dator till en XP så fungerade inte spelet till datorn så det slängdes! Spelet är uppbyggt på ungefär samma sett, det ser typ likadant ut. Har inte en anning om vad spelet heter. Startade den gamla datorn för att kolla vad det hette. Men det finns inte där :( Någon som vet eller har någon anning om vad det kan heta? Är mycket tacksam för svar och hjälp :D // Headsprayer Redigerat 23 Mars 2011 av lonnblads Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 23 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2011 (redigerat) Liknar något ur C&C Serierna vilket jag älskar, Realtime Strategy Game Ftw. EDIT: notera att jag sa Liknar, inte att det är det, eftersom att, det är det helt enkelt inte. Redigerat 23 Mars 2011 av QuinnoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 23 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2011 Aha medans alla snackar om gamla spel måste jag hoppa in och kolla läget :DJag tror att spelet du tänker på kan va Red Alert 2, vilket är kick ass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lonnblads Skrivet 24 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2011 Det är inte Red Alert 1 / 2 / 3. Det är något annat ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.