CeZ Skrivet 24 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2011 (redigerat) Något tidigt Command & Conquer spel? Typ Tiberian Sun? Redigerat 24 Mars 2011 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lonnblads Skrivet 24 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2011 Tyvärr inte något av dessa heller :( Ser typ ut som Tiberian Sun fast lite mer rymd/robot aktigt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 24 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2011 Lånar tråden lite... Hade också ett gammalt spel förut som man var ett rymdskepp på och skulle hoppa på rektangulära plattor i olika färger. Plattorna var olika ex. man gled på de svarta. och på vissa banor kunde man hoppa jättehögt och varje gång man landade kom ett bipljud. har för mig att skeppet man var var blått och man kunde välja bana. spelet var i 3d så man åkte frammåt och plattorna kom emot en. Skriv om ni vet något. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 24 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2011 ^ Menar du kanske skyroads? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 24 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2011 ja!! tackar!! :lol: Vet inte hur länge jag letat efter det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2011 OP, om det inte var Re-Volt kan det måhända vara ett av de äldra Micro Machines spelen ? De bilarna som man kör i plastbanor heter väl Hot Wheels eller något om jag inte missminner mig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 25 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2011 Det är inte Red Alert 1 / 2 / 3. Det är något annat ;)Det vet jag gott om väl att det inte är :_ ... Det är inget ur C&C serierna. Det är Starcraft! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 25 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2011 Det vet jag gott om väl att det inte är :_ ... Det är inget ur C&C serierna. Det är Starcraft!Kul att du facepalmar när det var du som missuppfattade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lonnblads Skrivet 25 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2011 Det vet jag gott om väl att det inte är :_ ... Det är inget ur C&C serierna. Det är Starcraft!Jo tack jag vet att bilden är starcraft.... Det är inte starcraft ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 25 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2011 OP, om det inte var Re-Volt kan det måhända vara ett av de äldra Micro Machines spelen ? De bilarna som man kör i plastbanor heter väl Hot Wheels eller något om jag inte missminner mig ?Nej det är inte det eller Re-volt fan va irriterande när man inte kommer på ett spel... :/// men det är något i stil med att man åker i trädgårdar och stränder kan möjligtvis vara lite bättre grafik men jag vette faan asså :// Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 Nej det är inte det eller Re-volt fan va irriterande när man inte kommer på ett spel... :/// men det är något i stil med att man åker i trädgårdar och stränder kan möjligtvis vara lite bättre grafik men jag vette faan asså ://Jag tycker det låter som Micro machines, om de inte är det har jag dåligt med andra förslag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 28 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2011 JAG HITTA DET! DET VAR HOT WHEELS ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.