xeliaz Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 (redigerat) jag skulle behöva en kod om ni vill ge bort en skika den i pm need need need Redigerat 22 Mars 2011 av xeliaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 23 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2011 köp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xeliaz Skrivet 23 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2011 köpinre tåd och mamma tycker der är dyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 23 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2011 (redigerat) Du tror helt seriöst att någon ska ge dig något som kostar pengar bara så där? Kan du fet glömma. Troll? Redigerat 23 Mars 2011 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xeliaz Skrivet 23 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2011 Du tror helt seriöst att någon ska ge dig något som kostar pengar bara så där? Kan du fet glömma. Troll?mena iyp 48 timmars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 23 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2011 Jag tror han trollar. Det var ju han som gjorde den där batman achivment fel tråden och den där konsolkrig tråden. Dont feed the troll :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xeliaz Skrivet 23 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2011 Jag tror han trollar. Det var ju han som gjorde den där batman achivment fel tråden och den där konsolkrig tråden. Dont feed the troll :)?????????????????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xeliaz Skrivet 2 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 kan ge 200 fm oo ni skikar den i pm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 5 April 2011 Rapport Dela Skrivet 5 April 2011 200 fm är inte särskilt mycket, iallafall inte tillräckligt för att någon skulle ge dig en live gold kod :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 2 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 Är också i behov av guld, fast jag håller på (eller iaf försöker) spara ihop till det. Inte så svårt faktiskt, eller tycker du att det är det? Iaf, det osar trollukt här, så ska nog dra innan jag blir uppäten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 Fattiga eller vad? "Nää tror du verkligen att någon skulle ge bort en 48h kod?" .. WOAW, det är värt en förmögenhet. Hade jag haft en 48h kod så skulle jag f*n ha gett den till dig! Lagom trött.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 Fattiga eller vad? "Nää tror du verkligen att någon skulle ge bort en 48h kod?" .. WOAW, det är värt en förmögenhet. Hade jag haft en 48h kod så skulle jag f*n ha gett den till dig! Lagom trött..Är du trött, svara inte. Du känner väl inte till hans ekonomi på något sätt?Spelar roll om han är Fattig/Rik, han bad bara om en 48H kod...Får han ingen får han väl köpa ett. @TS Rekommenderar starkt att du köper 12Mån(1år) här: http://www.tradera.com/XBOX-LIVE-12-MANADE...02039_131862320 Allt du behöver göra: Skaffa Tradera acc.2: "köp" den direkt. till fasta priset.3: Du kommer få ett Email (Vinnarbrev) som säger att du nu har "köpt" det och att du kan skicka in pengarna på hans Swedbank konto, När han väl ser att pengarna är inne på kontot, skickar han XBL koden via E-Mailen. OBS!!! Se till att få med Tradera namnet i "OCR/Meddelande" när du överför pengarna, annars lär du inte få XBL precis... Har själv köpt hos honom och säger bara att det är ett Kanon-pris för 12mån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.