Threeforce Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Jag går i fyran och kan europas och nordamerikas huvudstäder. Vi börjar med nordamerika U.S.A hjälp: det är inte new york som alla tror Canada Mexico europa inte alla 45 men några st Malta Portugal Vitryssland Österrike några sv*nlätta nu Finland Tyskland Lettland inte jättelätt men lätt och den lättaste av dom alla Sverige Och var vänlig fuska inte i nån kart bok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Jag kan tysklands huvudstad det är berlin va?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 (redigerat) Jag går i fyran och kan europas och nordamerikas huvudstäder. Vi börjar med nordamerika U.S.A hjälp: det är inte new york som alla tror Canada Mexico europa inte alla 45 men några st Malta Portugal Vitryssland Österrike några sv*nlätta nu Finland Tyskland Lettland inte jättelätt men lätt och den lättaste av dom alla Sverige Och var vänlig fuska inte i nån kart bok Malta vet jag intePortugal är Lissabon Vitryssland = Minsk Österrike = Wien Finland = Helsinki Tyskland = Berlin Lettland = Riga Sverige = Stockholm Malta har jag inte lärt mig än,men ska träna,vi ahr ett sånt hät prov om 20 dagar ungefär. U.S.A. är Washington Redigerat 16 Maj 2004 av Ruffy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Den enda jag kan är Litauen=Vilnius... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Jag kan alla 50. Valletta Lissabon Minsk Wien Helsingfors Berlin Riga Lite osäker men tror Stockholm Washington D.C. Ottawa Mexico City Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Sverige = Göteborg är det väl ? Nej jag bara skämta. STOCKHOLM ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Jag går i fyran och kan europas och nordamerikas huvudstäder. Vi börjar med nordamerika U.S.A hjälp: det är inte new york som alla tror Canada Mexico europa inte alla 45 men några st Malta Portugal Vitryssland Österrike några sv*nlätta nu Finland Tyskland Lettland inte jättelätt men lätt och den lättaste av dom alla Sverige Och var vänlig fuska inte i nån kart bok jag e bra på det! :lol: USA=Wachington D.C Canada=Toronto Mexico=Mexico City malta=Valletta Portugal=Lissabon Vitryssland=Minsk Österrike=Wien Finland=Helsingfors Tyskland=Berlin Lettland=Riga Sverige=stockholm har jag rätt? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Jag går i fyran och kan europas och nordamerikas huvudstäder. Vi börjar med nordamerika U.S.A hjälp: det är inte new york som alla tror Canada Mexico europa inte alla 45 men några st Malta Portugal Vitryssland Österrike några sv*nlätta nu Finland Tyskland Lettland inte jättelätt men lätt och den lättaste av dom alla Sverige Och var vänlig fuska inte i nån kart bok usa=wahsingtoncanada=ottawa mexico=mexico city malta=valleta portugal=lissabon vitryssland=minsk österrike=wien finland=helsingfors tyskland=berlin lettland=riga sverige=stockholm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 (Silver Star @ 16/05-2004 21:06:40) Jag går i fyran och kan europas och nordamerikas huvudstäder. Vi börjar med nordamerika U.S.A hjälp: det är inte new york som alla tror Canada Mexico europa inte alla 45 men några st Malta Portugal Vitryssland Österrike några sv*nlätta nu Finland Tyskland Lettland inte jättelätt men lätt och den lättaste av dom alla Sverige Och var vänlig fuska inte i nån kart bok jag e bra på det! :lol: USA=Wachington D.C Canada=Toronto Mexico=Mexico City malta=Valletta Portugal=Lissabon Vitryssland=Minsk Österrike=Wien Finland=Helsingfors Tyskland=Berlin Lettland=Riga Sverige=stockholm har jag rätt? :rolleyes: Nehej. Verkgligen inte rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 (0013 @ 17/05-2004 20:11:52) (Silver Star @ 16/05-2004 21:06:40) Jag går i fyran och kan europas och nordamerikas huvudstäder. Vi börjar med nordamerika U.S.A hjälp: det är inte new york som alla tror Canada Mexico europa inte alla 45 men några st Malta Portugal Vitryssland Österrike några sv*nlätta nu Finland Tyskland Lettland inte jättelätt men lätt och den lättaste av dom alla Sverige Och var vänlig fuska inte i nån kart bok jag e bra på det! :lol: USA=Wachington D.C Canada=Toronto Mexico=Mexico City malta=Valletta Portugal=Lissabon Vitryssland=Minsk Österrike=Wien Finland=Helsingfors Tyskland=Berlin Lettland=Riga Sverige=stockholm har jag rätt? :rolleyes: Nehej. Verkgligen inte rätt. du har ju svarat exakt lika dant sóm jag! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Här är alla Europas länder ifall det behövs.. :mellow: Sverige - Stockholm Finland - Helsingfors Norge - Oslo Danmark - Köpenhamn Island - Reykjavik Tyskland - Berlin Polen - Warszawa Litauen - Vilnius Lettland - Riga Estland - Tallinn Ryssland - Moskva Vitryssland - Minsk Ukraina - Kijev Moldavien - Chisinau Rumänien - Bukarest Bulgarien - Sofia Grekland - Aten Turkiet - Ankara Albanien - Tirana Makedonien - Skopje Jugoslavien - Belgrad Bosnien-Hercegovina - Sarajevo Kroatien - Zagreb Ungern - Budapest Slovenien - Ljubljana Slovakien - Bratislava Österrike - Wien Italien - Rom Vatikanstaten - Vatikanstaten Malta - Valletta Liechtenstein - Vaduz Schweiz - Bern Monaco - Monaco Frankrike - Paris Andorra - Andorra la Vella Spanien - Madrid Portugal - Lissabon Storbritannien - London Irland - Dublin Belgien - Bryssel Luxemburg - Luxembourg Nederländerna - Amsterdam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Här är alla Europas länder ifall det behövs.. :mellow: Sverige - Stockholm Finland - Helsingfors Norge - Oslo Danmark - Köpenhamn Island - Reykjavik Tyskland - Berlin Polen - Warszawa Litauen - Vilnius Lettland - Riga Estland - Tallinn Ryssland - Moskva Vitryssland - Minsk Ukraina - Kijev Moldavien - Chisinau Rumänien - Bukarest Bulgarien - Sofia Grekland - Aten Turkiet - Ankara Albanien - Tirana Makedonien - Skopje Jugoslavien - Belgrad Bosnien-Hercegovina - Sarajevo Kroatien - Zagreb Ungern - Budapest Slovenien - Ljubljana Slovakien - Bratislava Österrike - Wien Italien - Rom Vatikanstaten - Vatikanstaten Malta - Valletta Liechtenstein - Vaduz Schweiz - Bern Monaco - Monaco Frankrike - Paris Andorra - Andorra la Vella Spanien - Madrid Portugal - Lissabon Storbritannien - London Irland - Dublin Belgien - Bryssel Luxemburg - Luxembourg Nederländerna - Amsterdam e det bara europas huvudstäder? ;) :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg