Viruz256 Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 Precis.Siffrorna på "Burned Bananas" bild var dessutom mindre än texten, och såg annorlunda ut än "SmokinDopes"... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShadowElf Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 Mitt nya rekord än så längeDet kan vara smart att täcka över ditt RS name :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 När jag spelade aktivt så bottade jag bara endags perioder, 322 låter helt sjukt :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 (redigerat) Det kan vara smart att täcka över ditt RS name :PVad kommer hända? Tror knappast Jagex snokar runt på fuska.se Redigerat 5 Juli 2011 av PPP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 Vad kommer hända? Tror knappast Jagex snokar runt på fuska.sePrecis, vad skulle kunna hända? Om ingen anmäler det.. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 Precis, vad skulle kunna hända? Om ingen anmäler det.. ^^Då är man ett arsle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 9 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2011 Då är man ett arsle.Så du kan inte tänka dig att någon på hela fuska är ett arsle? :) Bra inställning, men var realistisk.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 9 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2011 Så du kan inte tänka dig att någon på hela fuska är ett arsle? :) Bra inställning, men var realistisk....Jag bryr mig faktiskt inte så mycket om det accet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klicka00 Skrivet 19 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2011 minns inte för jag droppade dem idiot du har kunnat sålt dom på G.E :blink: Mitt nya rekord än så länge Hur Får ni till bilderna så där :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 21 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2011 Hur Får ni till bilderna så där :oeller Print Screen knappen på ditt tangentbord och klistra in det på paint eller nått Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klicka00 Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 eller Print Screen knappen på ditt tangentbord och klistra in det på paint eller nått ok men hur gör dom med filmer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 ok men hur gör dom med filmerSkaffa ett program som man kan filma på skrivbordetTill exempel http://www.hyperionics.com/hc/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg