Gäst Frooz Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 :huh: Har ni fått hjärn släpp på några matte prov? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Mmm.. bara glömmer plötsligt hur man räknar ut talet :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Jaja, många gånger... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Japp! Brukar få det ibland när alla pratar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 brukar få det på dem flesta proven :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Ja, på ngt men inte ofta, det är rätt frustrerande ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 jag tycker att det e också irreterande när i slutet när dem flesta går för dem är klara med provet och själv sitter man där fortavarande och man börjar sterssa!hatar det!!! :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 JA NÄR JAG RÄKNAR ETT MATTE TAL SÅ PRATAR NÅRA SÅ MAN KAN INTE TÄNKA ORDENKLIGT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 JA NÄR JAG RÄKNAR ETT MATTE TAL SÅ PRATAR NÅRA SÅ MAN KAN INTE TÄNKA ORDENKLIGT i dem flesta klasser pratar alla jätte mycke!inget ovanligt! <_< :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Nej det jag har inte ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 (redigerat) jag tycker att det e också irreterande när i slutet när dem flesta går för dem är klara med provet och själv sitter man där fortavarande och man börjar sterssa!hatar det!!! :angry: :angry: samma sak här som för silver star Redigerat 17 Maj 2004 av ps2_boy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 :huh: Har ni fått hjärn släpp på några matte prov? nej,kommer inte ihåg isf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg