DjLudde Skrivet 7 April 2011 Rapport Dela Skrivet 7 April 2011 hmmmm ok jag är 12 men fyller nu i april, därför säger jag altid 13 :PpPpPpPpPpPpPpok då förstår jag ;) Ralle när blir let's playen föresten?? :ovi är jävligt många nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 10 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2011 ok då förstår jag ;) Ralle när blir let's playen föresten?? :ovi är jävligt många nu! Vet, Den kommer av under veckan, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 11 April 2011 Rapport Dela Skrivet 11 April 2011 Vet, Den kommer av under veckan,Så vilka är med och inte med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 April 2011 Rapport Dela Skrivet 12 April 2011 Behöver ni en server så säg bara till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 23 April 2011 Rapport Dela Skrivet 23 April 2011 Är gärna med om ni fortfarande söker :) Kan även hosta basic server :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 25 April 2011 Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 Behöver ni en server så säg bara till.Visst... Jag är ju bannad så tyvär... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 25 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 Den blir av ikväll, Om det blir, Alla som vill vara med dra ett PM med skypenamn eller här i tråden, kommer inte ihåg alla så... skynda vi börjar vid typ 8 ( vi behöver en server + kanske ngn som filmar? annars gör jag det.. ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 25 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 bUMP fler som vill vara med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 25 April 2011 Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 Den blir av ikväll, Om det blir, Alla som vill vara med dra ett PM med skypenamn eller här i tråden, kommer inte ihåg alla så... skynda vi börjar vid typ 8 ( vi behöver en server + kanske ngn som filmar? annars gör jag det.. )Klockan blir kanske för mykke! Kan köra idag men hade tyckt det var bättre imorn egentligen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 25 April 2011 Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 när i spelet hitar man guld jag har snart klarta ut de asså måste man döda vikinar eller i grottan :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 25 April 2011 Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 när i spelet hitar man guld jag har snart klarta ut de asså måste man döda vikinar eller i grottan :ph34r:vafan har du rökt? fel forum och tråd gissar jag... OnT: Min mor kom in i rummet, jag pausade screenflow och glömde sätta på den...Jag har 10 minuter på film fast inget sevärt och jag tror de va nån annan som reccade under den tiden -.-PM:a om du vill ha det men de är inget sevärt...Btw skulle va skitnajs om vi kunde fortsätta imorn :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 9 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2011 BUMP: vi kommer fortsätta ngn dag under veckan nu, alla som vill vara med langa PM eller skriv i tråden eller adda skype: loolzoor1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg