MW2RuLeeZ Skrivet 6 April 2011 Rapport Skrivet 6 April 2011 Tja Jag undrar om nån har nån bra sida så man får alla steam spel gratis?? Jag har kollat runt men de flesta verkade som virus. Tja då
Rammus Skrivet 6 April 2011 Rapport Skrivet 6 April 2011 Tja Jag undrar om nån har nån bra sida så man får alla steam spel gratis??Jag har kollat runt men de flesta verkade som virus.Tja dåFinns förmodligen inte, och om det nu skulle funka så kan du endast köra i offline-mode, och detta är olagligt också. Tjadå
MW2RuLeeZ Skrivet 6 April 2011 Författare Rapport Skrivet 6 April 2011 Finns förmodligen inte, och om det nu skulle funka så kan du endast köra i offline-mode, och detta är olagligt också. Tjadåok
MrFr3drik Skrivet 6 April 2011 Rapport Skrivet 6 April 2011 Haxar du på steam blir du troligen bannad... Eller ip bannat till o med.
Intense Skrivet 6 April 2011 Rapport Skrivet 6 April 2011 Haxar du på steam blir du troligen bannad... Eller ip bannat till o med.Man får inte en IP-Bann för något som inte funkar.Men om du nu lyckas så får du räkna med en SteamID Bann.
CeZ Skrivet 6 April 2011 Rapport Skrivet 6 April 2011 Ja det finns i en viss grad, dock inte alla spel utan bara dom populärare (CSS, TF2, Garrys mod) etc...
Rekommendera inlägg