Hoppa till innehåll

Minecraft Server, 10 Slots.


Nomatic
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har inte fått ett enda tips från dig.

Jag trodde jag inte behövde installera massa plugins för att göra servern ultra säker, men den saken bevisa ju du.

 

Så alla nödvändiga plugins är nu installerade & whitelist är på, jag tackar dig.

Tänker inte ens gå in på vart jag var kaxig för det vet du själv att du bara hittar på.

Visst fortsätt vara omogen och hävda att du har rätt när du vet att du har fel...

 

Jag tipsade om bukkit där du lätt kan fixa plugins...

Jag förväntar mej inte att bli whitelistad på din server eftersom att du har bestämt att du inte gillar mej men jag förväntar mej en ursäkt för att du hävdar att jag griefar...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Visst fortsätt vara omogen och hävda att du har rätt när du vet att du har fel...

 

Jag tipsade om bukkit där du lätt kan fixa plugins...

Jag förväntar mej inte att bli whitelistad på din server eftersom att du har bestämt att du inte gillar mej men jag förväntar mej en ursäkt för att du hävdar att jag griefar...

Den delen sköter min hoste så bra själv, sen att man måste vänta på en update från bukkit för 1.5 är en annan femma.

 

Jag har rätt, du har fel. Du kan diskutera detta vidare med mig på PM om du vill det.

För detta hör inte hemma i denna tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Beskyller inte, ber om ursäkt om det framstod så.

Var mer en muntlig varnig, ber om ursäkt.

Honom ber du om ursäkt men inte mej...

Kan du bara vara snäll och whitelista mej så jag får köra för de finns knappt några 1.5 servrar, du får ge mej en chans och inte bara hävda att jag griefar utan anledning...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De är fan inte kul att alla på fuska förutom jag kör på samma server pga att jag är bannad utan anledning... -.-

Knappast alla, dessutom pekade alla bevisen mot dig och faktumet att du bara whinar om det hjälper dig inte direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Knappast alla, dessutom pekade alla bevisen mot dig och faktumet att du bara whinar om det hjälper dig inte direkt.

Du hade också whinat om du blivit bannad utan anledning, och jag fattar inte hur alla bevis kan peka mot mej?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...