Nomatic Skrivet 21 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 IGN: TeamCupa:)Done. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 IGN: kerex132 Jag är erfaren minecraft spelare har spelat sen starten och jag vet alla regler släpp in mig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 Du hade också whinat om du blivit bannad utan anledning, och jag fattar inte hur alla bevis kan peka mot mej?Nej, jag skulle letat upp en ny server bara. Ta det här med Nomatic i PM eller IRL ärsom du ska slå han i ansiktet xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 21 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 IGN: kerex132 Jag är erfaren minecraft spelare har spelat sen starten och jag vet alla regler släpp in mig :)Done. Då förväntar jag mig att du uppför dig exemplariskt (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 25 April 2011 Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 Var snäll och whitelista mig :) Har 2 igns, "Love1337" Och "Ipor22". Lånar några vänners acc tills jag kan köpa minecraft..... Jag griefar inte, har varit inne på servern förut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 26 April 2011 Rapport Dela Skrivet 26 April 2011 IGN: Skumbananen jag har spelat minecraft ett tag nu och tycker om att bygga, jag lovar att inte griefa. Jag skulle gärna vilja spela på din server :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 12 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2011 IGN:Vickr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2011 IGN: Harry_the_Chef Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 13 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2011 Har lagt ner servern pga bristande intresse. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 24 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2011 Jag tycker du borde ge servern en chans igen. Att spela singleplayer hela tiden är riktigt tråkigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 29 September 2011 Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 (redigerat) Whitelista mig :) Vill gärna spela på din server! Jag är premium så jag kommer att kunna gå in. EDIT: Såg inte att du har lagt ner det :/ Redigerat 29 September 2011 av OpeningTitles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 Outdated server? Är den igång? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg