KalphiteQ Skrivet 13 April 2011 Rapport Dela Skrivet 13 April 2011 Vad har du ens möjligheten till att köpa ut? Du måste självklart ha gjort något för att blivit "straffad" av dina föräldrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 13 April 2011 Rapport Dela Skrivet 13 April 2011 (redigerat) Låter ju helt sjukt. Har du frågat dina föräldrar hur de kan tro något sådan om dig som någon annan sa? @KalphiteQ: Han menar nog att de tror att han ska be någon annan köpa ut åt honom. Och varför måste han ha gjort något, det kan ju bara vara hans föräldrar som gör fel. Redigerat 13 April 2011 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 13 April 2011 Rapport Dela Skrivet 13 April 2011 Säg åt dina föräldrar att dom är idioter om dom är så paranoida, annars klättra ut genom fönstret. Så skulle jag ha gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 13 April 2011 Rapport Dela Skrivet 13 April 2011 Tror du har missuppfattat OP.Köpa ut = Sälja cigaretter, snus och alkohol till yngre. Jaha :P Trodde ni mena sex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 14 April 2011 Rapport Dela Skrivet 14 April 2011 (redigerat) Aså helvete du verkar ha fått mycket skäll för no reason. Går det bra med familjen? Jag var inte elak om du nu tror det, jag vill bara veta. Redigerat 14 April 2011 av HipHopmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 14 April 2011 Rapport Dela Skrivet 14 April 2011 Okej, detta handlar inte direkt om kärlek men mest inom familjen. Nu är det så att min lilla syster inte fick gå till sina kompisar på ett bra tag bara för att hon har haft en massa dålig umgänge och sedan fått kaxig attityd. Igår fick min lilla syster gå till en av sina vänner (vet inte varför) och jag fick gå till mina kompisar idag. Nu börjar mamma och pappa helt plötsligt ge mig ett straff också. Dom hänvisas med att skälla ut mig och ge mig straffet att aldrig vara med mina kompisar mer eftersom att jag är i tonåren och dom tror antagligen att jag ska köpa ut med mina vänner, göra något olagligt, ha otillåtet sex med någon eller värre. Jag blir såklart helt chockad över detta och att dom inte litar på mig ALLS! Dom är bara för mycket för mig och jag kommer att bryta ihop snart, jag har inte gjort något! Jag är pojken som sköter skolan, pluggar, får bra betyg, aldrig hamnar i bråk, aldrig haft något samtal hem pga olika dåliga skäl och då kommer dom med denna idiotiska straff. Vad i h*****e ska man f*n göra? Vad f*n är detta? Om någon av er har ett bra tips så snälla skriv till mig. Endast seriösa svar.Du får inte umgås med vänner för att du är i tonåren? Är dina föräldrar mentalt handikappade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 15 April 2011 Rapport Dela Skrivet 15 April 2011 Dina föräldrar vill säkert bara att du inte ska vara med såna som tror att dem är coolast, bäst och sånt fast dem bara är idioter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.