Hoppa till innehåll

Jag Går Snart Ner I Depration


Rekommendera inlägg

Låter ju helt sjukt. Har du frågat dina föräldrar hur de kan tro något sådan om dig som någon annan sa?

 

@KalphiteQ: Han menar nog att de tror att han ska be någon annan köpa ut åt honom. Och varför måste han ha gjort något, det kan ju bara vara hans föräldrar som gör fel.

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, detta handlar inte direkt om kärlek men mest inom familjen. Nu är det så att min lilla syster inte fick gå till sina kompisar på ett bra tag bara för att hon har haft en massa dålig umgänge och sedan fått kaxig attityd. Igår fick min lilla syster gå till en av sina vänner (vet inte varför) och jag fick gå till mina kompisar idag. Nu börjar mamma och pappa helt plötsligt ge mig ett straff också. Dom hänvisas med att skälla ut mig och ge mig straffet att aldrig vara med mina kompisar mer eftersom att jag är i tonåren och dom tror antagligen att jag ska köpa ut med mina vänner, göra något olagligt, ha otillåtet sex med någon eller värre. Jag blir såklart helt chockad över detta och att dom inte litar på mig ALLS! Dom är bara för mycket för mig och jag kommer att bryta ihop snart, jag har inte gjort något!

 

Jag är pojken som sköter skolan, pluggar, får bra betyg, aldrig hamnar i bråk, aldrig haft något samtal hem pga olika dåliga skäl och då kommer dom med denna idiotiska straff.

 

Vad i h*****e ska man f*n göra? Vad f*n är detta? Om någon av er har ett bra tips så snälla skriv till mig. Endast seriösa svar.

Du får inte umgås med vänner för att du är i tonåren? Är dina föräldrar mentalt handikappade?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...