speltoken Skrivet 9 April 2011 Rapport Dela Skrivet 9 April 2011 Just nu sitter jag och undrar om det kommer släppas en ME 2. Först var det snack från EA och Dice att det skulle göras, sedan sa de att det skulle läggas ned och nu säger många att de ändå ska göra spelet. Hur fan ska det bli? Ska det bli en uppföljare? Vill verkligen få svar på denna fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 April 2011 Rapport Dela Skrivet 9 April 2011 Hörde då för en vecka sedan att det inte skulle komma en 2:a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 10 April 2011 Rapport Dela Skrivet 10 April 2011 jag hörde att de inte har lagt ner det, men de har just nu fokus på Battlefield 3, och kommer fortsätta utveckla Mirror's Edge 2 efter BF3 släppet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 10 April 2011 Rapport Dela Skrivet 10 April 2011 jag hörde att de inte har lagt ner det, men de har just nu fokus på Battlefield 3, och kommer fortsätta utveckla Mirror's Edge 2 efter BF3 släppet.Det hoppas jag verkligen på, ME var ett underbart spel, lätt det bästa från DICE. Fan att det hade så dåliga försäljningsiffror :(. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FaKeMyDeath Skrivet 10 April 2011 Rapport Dela Skrivet 10 April 2011 Vore riktigt najs, när man tänker vilken succé ettan blev. Det jag skulle vilja är att man får springa runt fritt och att man får göra en egen char, dock är Faith riktigt Jailbait måste jag säga, mumsigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 10 April 2011 Rapport Dela Skrivet 10 April 2011 Vore riktigt najs, när man tänker vilken succé ettan blev. Det jag skulle vilja är att man får springa runt fritt och att man får göra en egen char, dock är Faith riktigt Jailbait måste jag säga, mumsigt.jag skulle vilja se online racing :P alltså att flera spelare tävlar mot varandra att ta sig till målet på bästa sätt :P skulle vara riktigt nice :P och så borde de fixa kickglitchen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FaKeMyDeath Skrivet 10 April 2011 Rapport Dela Skrivet 10 April 2011 Racing Online vore också 1337. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.