Touchmagic Skrivet 18 April 2011 Rapport Dela Skrivet 18 April 2011 det är snyggare om man bygger ner delen längst ner under marken, eller iallafall så att man inte behöver hoppa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 19 April 2011 Rapport Dela Skrivet 19 April 2011 INVEdit på SP.Rekomenderar TooManyItems istället ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 19 April 2011 Rapport Dela Skrivet 19 April 2011 Kanske är lite offt men men ,jag gillar iaf den nya uppdateringen med achiments!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 19 April 2011 Rapport Dela Skrivet 19 April 2011 Har endast ett achivment kvar. Ska resa 1km med rail, kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 19 April 2011 Rapport Dela Skrivet 19 April 2011 jo jag har inte spelat så mycket nu men har du märkt att det rengnar elr snöar eller är det i nästa uppgradering? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 19 April 2011 Rapport Dela Skrivet 19 April 2011 (redigerat) Har endast ett achivment kvar. Ska resa 1km med rail, kul.kan man inte bara bygga en cirkel med en booster och låta den gå så tills man får achievementet? Redigerat 19 April 2011 av Trinity Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 19 April 2011 Rapport Dela Skrivet 19 April 2011 kan man inte bara bygga en cirkel med en booster och låta den gå så tills man får achievementet?Om jag har fattat det rätt så måste det va 1 km från det stället man började. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg